dalarna är ett landskap i sverige, jomen tack jag vet, visste jag inte det så kan jag väl knappt räkna mig själv som svensk medborgare?

Jag har lite småsvårt att sova sen jag började trappa ner sömnmedicinerna och sover 1-2 timmar för lite/natt, jag behöver riktigt mycket sömn alltså! För att slippa att somna på lektionerna och vilja dö varje morgon försöker jag somna tidigare, men hur bra går det? Istället för att ligga vaken och fundera försöker jag lura hjärnan genom att se något playprogram för att berätta för hjärnan att när man gör det så ska man somna. Dessutom är det skönt att blunda i reklampauserna. Smart va? Själv är jag förvånad över vilken hjärnkapacitet jag kan ha, om jag verkligen vill!
Tre bra program växlar jag mellan, söndagar: Solsidan, måndagar: Stylisterna, tisdagar: random playprogram, onsdag: Famijen Annorlunda och torsdag: Stylisterna!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.