två coola saker: jag har ljusrosa sockar och pluggar muskler på latin en lördagkväll.

I väntan på Lisa ber jag till tomten, tomemor och alla tomtenissar att de ska tillverka ett par skinnbyxor i stil med dessa från Gina Tricot och ge mig i julklapp. Helst inslaget tillsammans med ett snyggt korslinne från samma affär. Som dessutom min syster har köpt. Inte i min storlek dock.

Mina skinnisar börjar tappa formen rejält. Har kastat in dem i tvättmaskinen en gång, de fick tillbaka formen i ca 5 minuter. Nu ser det återigen ut som jag har bajsat på mig när jag bär dem. Snyggt Mozoor, snyggt.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.