jag ser ganska smidig ut på tredje bilden va? jag tycker det jag med.

Jag och Marranparran bestämde oss för att satsa på julmys idag efter skolan
åt pepparkakor och kokade kola
och rullade ihop ett par fina mandelmassabollar doppade i choklad
när jag blev lämnad ensam glömde jag bort hur jobbigt jag tyckte att det var att slå in fina omslag till det jag kokat ihop och började slå in kolorna i små paket. Ta. Mitt. Liv.
(bild på mina söta små fudge från förra helgen)

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.