sms från mamma: jag är stolt över dig<3 moa tänker: vafalls? vad har jag gjort nu? var det för att jag klev upp imorse?

Idag är vädret långt ifrån lika fint som på bilden tagen i Hyde Park, imorse hann jag knappt halvvägs till jobbet innan himlen öppnade sig och vägrade att stängas förrän typ nyss, när jag redan hade kämpat mig igenom regnet hem.
Min plan för ikväll var att sörja att detta är sista helgen på sommarlovet, men jag vet inte hur taggat det kändes om det ska spöregna, får köra på Lisas outfitidé: gummistövlar, slickat hår och hatt. Snyggt värre!
Hur är det med er idag?
Caroline skrev:

Då ska jag vara lite smådryg och säga att i Ö-vik (där jag varit idag)har vi haft sol sol och massa sol! Hoppas du har en trevlig kvälL!


Carolines blogg: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
DATUM: 2011-08-19 KLOCKAN: 22:56:02

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.