känner du igen mig? jaaa, det gör jag, men vettekatten ifrån vars!

Om ni, liksom jag och Marika, nästan hellre köper underkläder än tröjor, byxor och annat viktigt bör ni ta första flyg till London. Vi badade i snygga underkläder och kämpade dagligen mot "jag måste ha"-känslan när vi såg ett par trosor eller en snygg bh. Sammanlagt kom vi hem med sju bh:ar och tolv trosor, inte illa! Dock kan jag vara hyffsat stolt över att jag faktiskt inte köpte mer, det var jobbigt, men nog klarade jag det nog!

La Senza och Primark.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.