josef tyckte att mina finaste trosor såg ut som ett rep jag knytit runt midjan... tur att mamma och pappa tycker dom är fina i alla fall!

Egentligen borde jag visa lite shopping istället för fler outfits, men det gör jag inte av den enkla anledningen att jag är för lat för att fota. Så enkelt att tidsinställa ett inlägg med färdiga outfits dagen innan så att bloggen inte ska vara levande död under tiden jag jobbar. Jag har blivit lite väl bekväm av mig...

Skjorta - Primark
Shorts - Gina Tricot
Väska - Marikas från Accent
Brills - Glitter
Converse

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.