det är ett under att jag kom ihåg att dela en ny dosett med medicin, det hade verkligen kunnat bli kaos att gå en hel vecka utan lite hjälp från medicinernas verkan!

En proppfull resväska och ett extremt lätt handbagage är vad jag ska ta med mig till London, min plan är att köpa en ny väska och fylla den med all shopping och trycka ner resten i Marikas inte allt för fyllda väska.
Det känns som om jag har glömt massor med saker och packat ner alldeles för mycket kläder, tre-fyra linnen, en klänning, en shortsdress, en kavaj, en jacka, ett par jeans och två par shorts, en hoodie och en kofta, är det för mycket? Tror till och med att jag stoppade ner min snygga militärkjol också... Äsch, det ska nog räcka! Dessutom ska jag väl hitta något i London som jag kan sätta på mig vid nödfall också!

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen med att fortsätta tidsinställa inlägg (ni lär inte märka att jag är borta!), ta farväl av One Tree Hill och nojja lite mer över packningen!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.