party i min skalle, men det var ett skämt by lisa.


Ungefär såhär såg jag ut i fredags, lite sådär lagom skönt inför en lång bussresa. Eller två. På den första glömde jag mina vantar och på den andra lyssnade jag igenom hela min mobilspotifylista.

Jag älskar hur fint morgonsolen lyser, hann ta denna bild ungefär 15 minuter innan bussen till skolan gick, lite sådär lagomt stressigt. Det är nästan så jag börjar fundera på att stiga upp 6 varje morgon bara för att få det fina solljuset.

H&M, Vero Moda, hemmagjort.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.