om marikas granne hade varit ung hade han varit en lycklig pojke. två små flickor som springer omkring och byter bhar med varandra kunde han ha fått sett från sitt köksfönster.

Såhär har jag vandrat omkring idag kan jag inte säga, för jag hade nog nästan aldrig handen i kavajkragen, och ungefär 54/439delar saknas, men detta är tyvärr det bästa ni får.
Snygging bh:n från H&M, Bikbokkavaj och Bikboklinnet. Och så en kedja och två gamla örhängen som i ren panik fick bli ett halsband, tycker personligen att jag lyckades ganska bra. Förutom att fjädern har gått sönder. Tur att det finns två par till sånna örhängen i det Erikssonska hemmet!
Till detta bar jag mina trasiga Carlingsjeans, vita Converse och en knopp som vägrade samarbeta.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.