odugliga vänner är precis vad jag har, vägrar sitta still när man vill ta fina kort och förstör bilden med dubbla näsor och stängda ögon. hehe.

Igårkväll...



... hängde jag och Marika i Klutmark...



... vi tände en liten brasa...



... njöt av elden, röken, leran och kylan...


... grillade lite korv och marshmallows...



...posade för kameran och hatade vårat hår...



...och efter ungefär tre timmar, när elden aldrig slocknade, gav vi upp och...



...jag och Fanny gjorde våra finaste grimarser och lyckadess flirta med Marika till Fannys underbara säng.
De andra gav upp och drog hem. Parkerade i sängen vid 02.00, dödstrött.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.