kickass inlägget får nog vänta. minneskortet fullt. inga bilder=sug inlägg.

Idag har jag nog gjort det pinsammaste en dagens outfitbloggerska kan vara med om. Först kom min söta granne och sa hallå, är det fotograferingsdags? Och ja, det var precis vad det var. När jag sedan ställde med framför kameran och inte bakom såg han lite fundersam ut och när jag väl var klar sa den söta gubben "har den knäppt nu?". Ungefär 2 minuter senare, när jag hade börjat klä av mig (kinkyyyyyy!) ytterkläderna kom det bussresenärer och frågade på knaklig svenska om de kunde gå förbi. Piiiiiiinigt!

H&M, hemmagjort, Åhlens, nelly.com, Vero Moda, VR

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.