jag försökte faktiskt att ändra kontrasten på bilderna i gimp, men min dator laggar sönder och är segare än livet, så jag gav upp.

PÅSKLOOOOOOOOOOOOOV!!!!!
Känns lite sådär lagom skönt att vara ledig i 11 dagar nu då, sista mattetimmen var outhärdlig och efter ett antal försök att ställa fram klockan, få sluta tidigare och slöskrivning slog faktiskt klockan 13.50 och jag och tre av mina små damer firade in friheten med en mjukglass på stan. Satt fin fint i kistan! Jag tänkte faktiskt vara så otroligt generös och visa två bilder på den senare, ikväll!
Ikväll drar jag faktiskt ut på party, hehe skoja. Vi ska ha någon sorts klassfest på Sjungande och sedan drar vi vidare hem till någon och myser, mina brudar och jag. Låter som en toppenkväll i mina öron! Vad ska du göra ikväll?

H&M, Vero Moda, Skopunkten, VR
sara skrev:

såå skönt med påsklov :)


saras blogg: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
DATUM: 2011-04-15 KLOCKAN: 18:05:20
Samantha skrev:

åh, Moa! du känner inte mig, och jag känner dig bara genom din blogg(/bloggar), men jag blir så glad att läsa att det går bra för dig! Du är så otroligt stark som lyckats ta dig ur det hela, för det är faktiskt Du som lyckats - alla människor som finns vid sidan är åh-så-viktiga(!), men i slutändan så är det Du som dragit hela lasset. Jag hoppas att allt är bra annars Moa och att du får ett bra påsklov! kram


DATUM: 2011-04-20 KLOCKAN: 00:46:52

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.