jag: alltså hur stora ser inte mina bröst ut i min nya bikini? lillebror: men alltså har du kollat mina då? huuuuuur stora som helst!

Jag vet inte hur varmt det är i skuggan just nu, men här uppe på garagetaket är det olidligt varmt. Speciellt när man ligger under en röd, tjock filt för att kunna se dataskärmen. Jag, syster och bror har smörjt in oss och lyssnar på lite bra musik. Vi får se hur länge jag orkar ligga här innan myrorna i benen har tagit över...
Cyt skrev:

Vad härligt :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.Wordpress.com
DATUM: 2011-04-24 KLOCKAN: 00:06:05

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.