i januari kommer det nytt folk till cypern, vi brukar kalla dem för vitingar eftersom de är så bleka. de ser som så... sjuka ut!

Förra månaden fick jag 400 kronor av mormor och morfar att köpa nya jeans för eftersom mina Carlingsjeans är lagade minst 10 gånger och ändå är det ungefär 5 hål i dem, de håller inte ihop för att prata klarspråk. Frågan är... ska jag köpa mig ett par nya Carlingsjeans eller två par shorts och ett par nylonstrumpisar? Vad är mest värt? Jag hittade dessa ^ snyggingar på H&M tidigare i veckan, finns även i svart och brunt men jag tyckte att beige var finast. Ska jag satsa? Vad ska jag matcha dem med? Kan man ha nylonisar under? Jag klurar även på ett par vita shorts alternativt ett par till höga jeansshorts från Bikbok, älskar dem mer än livet! Ska jag bli shorts-Moa eller köra på det säkra kortet Carlingsjeans? Kan inte bestämma mig!!!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.