hur kul är det inte att en färjestadsspelare med bryten näsa orsakade en rökbrand och fick hela skellefteå kraft arena att utrymmas? lyckat grabben!

Imorse hade jag som sagt sovmorgon men jag tänkte att det var lika bra att ställa väckaren på vanlig tid och snooza en timme istället. Och när jag egentligen hade kunnat lega och sussa så sött såg jag sista avsnittet av Stylisterna, duschade, löste lite korsord och pysslade ihop ett enkelt litet halsband.

En tur in på Lagerhaus och ner i pysselrummet aka källaren och se, ett halsband och ett skärp rikare! Eller... får se om det blir något skärp, men jag har hittat en tråd att knyta i midjan, ni lär se det inom en snar framtid!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.