har ni också så att det tar ont i tex tån om ni ser på tv om någon som typ har brytit tån? usch, det är så obehagligt!

     
    
Precis just nu sitter jag i Mikas säng med henne och Matilda. Mysigt! Mindre mysigt var att hänga ute i det iskalla vädret. Tydligen ska det vara 6 grader men det blåser storm inne i stan.
Vi var på ICA och köpte två chokladkakor och en liter proviva att dela på, gotteligottgott! Jag har även fått äran att dela säng med Matilda inatt, om möjligt ännu mysigare! Sovgott snyggingar!

sanna skrev:

kollar din blogg lite då och då och måste få säga att ja tycker du är jättesnygg moa:D


sannas blogg: http://sannnape.blogg.se/
DATUM: 2011-04-18 KLOCKAN: 23:56:27

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.