fråga mig inte varför jag tidsinställer ett inlägg som kommer att ploppa upp samtidigt som jag faktiskt ligger och pluggar (förhoppningsvis) och är hemma. knas.

Dessa tre små snyggingar ska få förgylla min kväll, älskar er snyggingar! Not.
5 frågor om stroke/TIA ska besvaras, cirka 30 tal ska räknas för att jag ska hänga med på "kunskapsbedömningen" i matte imorgon. Och så Looking for JJ som bör vara utläst på tisdag, har endast 175 sidor kvar. Taggaaaaa!
Nej, ska ta tag i det nu så att jag kan få slappa framför datorn senare ikväll och planera min fredag.
tänk mvg moa, tänk mvg. visa helena vad du går för!!!!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.