att springa under småsten utan skor till bussen är inget att rekommendera /emelie

Det håller på att hända igen! Min och Emelies nya favoritlåt, lätt! Den har gått på repeat hela morgonen och less är det sista jag är!
Tyvärr går det uselt för mitt favoritlag nu, 4-1 sist jag checkade, jag gav upp hockeytittandet när det stod 4-0 men tänkte nog gå ner och kolla om det går bättre!
sara skrev:

tänkte bara lämna ett fotsteg och säga att jag dagligen tittar in här, är lite dålig på att kommentera. men jag beundrar dig <3


saras blogg: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
DATUM: 2011-04-09 KLOCKAN: 16:45:48

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.