vad rrrrrååååååligt, gud så rrrrråååååligt, men så rrrrrååååååligt, ska vi ha rrrrååååååligt?

Alltså jag är nog inte riktigt frisk, imorse när jag skulle gå upp till skåpen orkade jag verkligen inte gå uppför, det var en kraftansträngning att ta ett steg till. Och efter skolan, när jag och Mathilda gick på stan höll vi båda på att avlida/somna, vi satt oss i trappen på CK och pluggade smitta-smittspridning men vi kom fram till att vi inte orkade stanna på stan och tog bussen hem. Nu ska jag tvinga mig själv till dansen, sen ska jag plugga lite till, duscha och vara med Oscar. Vad har du gjort idag?

Tröjan är från Åhlens, jeansleggingsen är från Vero Moda och skorna är från Skopunkten. Halsbandet och tre av ringarna är från Glitter, de andra ringarna är från Bikbok/hemmagjord. Mössan är från Cubus.
y skrev:

jag försöker att sluta, men vissa stunder blir det för svårt.. ja du vet hur det är<3


ys blogg: http://ylvassh.blogg.se/
DATUM: 2010-09-23 KLOCKAN: 18:06:42
Tove skrev:

Sötaste Moa!


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2010-09-23 KLOCKAN: 18:27:00
J O A N N A skrev:

Sv: Jasså? Jag slukade boken! Men då är jag en liten bokmal också ^^ Ska se filmen på bio imorgon :)


J O A N N As blogg: http://fashionfruits.blogg.se/
DATUM: 2010-09-23 KLOCKAN: 18:59:31

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.