har ni hört way i are på franska? varje gång jag hör den hittar jag en ny del av den jag aldrig har hört förr, konstigt...

Jag har drabbats av "det ska jag blogga om"-syndromet. När jag är i skolan tänker jag ofta "om jag hade en bild skulle jag blogga om det här!" och när jag sitter hos min behandlare tänker jag "aah, ett motivationstips" eller "det här ska jag förklara!" men jag glömmer det ofta, ofta. Oftast bloggar jag bara om det som kommer upp i huvudet för stunden, just nu är det att jag saknar mina färgpennor. Jag skulle vilja blogga och skriva i olika färger just nu, det skulle vara asfult, se helt plåttrigt ut... I min Omvårdnadsbok brukar jag skriva viktiga ord med färgpennor - hett tips! Blir så mycket roligare då!
Men idag kommer jag faktiskt ihåg vad vi pratade om, jag och min behandlare som jag tycker så mycket om! Jag berättade att jag hade läst en tjej jag var inlagd med, hennes systers blogg där hon hade beskrivit sin systers sjukdomshistoria och även hur dåligt hon hade mått under tiden och upptäckt hur länge sen det var. I mitt minne är det inte 10 månader sen, i mitt huvud är det... 3? Men som sagt, när man kollar i bloggarkivet var det många månader sen... På ett sätt känns det bra, på ett sätt inte. Det är hemskt att det var så länge sen. Och så är det hemskt att jag inte var sjukare än jag faktiskt var. Men vet ni vad? Jag har nått min botten. Jag har verkligen varit fysiskt sjuk och är och har varit riktigt psykiskt sjuk också. Jag har varit på avdelningen för sista gången, som patient, som personal kommer jag gärna tillbaka, men som patient ska jag aldrig mer vara där! Aldrig mer!
Okej, crazy inlägg, men jag kände bara att jag måste säga det. Och så vill jag understryka en till sak, jag är inte frisk. Jag är friskare men långt ifrån frisk!
visst är det hemskt moget att jag ville att min syster skulle fota när jag spottade?
Marika skrev:

sv; jag håller med rubriken!:o nu var låten HELT annars än hur den har låtit;o dom sjöng aldrig ens the way i are och sen babbel på franska det var en helt annat låt!!! :O


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-09-08 KLOCKAN: 22:08:59
Helena skrev:

Haha, jag gillar bilden! Härlig :D


Helenas blogg: http://helenaantecknar.blogg.se/
DATUM: 2010-09-09 KLOCKAN: 17:17:36
Anna skrev:

Varför är du så noga med att understryka att du inte är frisk? Att vara frisk är något fantastiskt och något att sträva efter. Varför vill du vara sjuk, varför vill du vara något dåligt som förstör för dig i ditt liv?



Jag tänker liknande, men jag är nyfiken på hur du tänker på saken <3 massa kramar till underbara Moa



Kan du länka systerns blogg?


Annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-09-12 KLOCKAN: 15:22:02

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.