el paniko, el chaos, la kaoseeee i mitt huvud right now, att en så liten sak kan göra så mycket...

Jag har rödgråtna ögon och säkert smink i hela ansiktet, så det passade sig inte för en videoblogg. En annan dag får jag hitta på något roligt. Vill föresten ta och fråga er innan jag sätter igång; tycker ni jag uppdaterar för lite/för mycket? Skulle bli jätteglad om ni tog er tid och svarade!

Jag var ju som sagt i Umeå idag. Först invidualterapi, ett litet mellis med pappa och sen första gruppsamtalet! Jag skulle kunna skriva en hel bibel om vad jag tänkte, kände, vad de berättade och vad jag tycker, men jag ska försöka hålla mig relativt kort. Det här året kommer bli ordentligt tufft, jag kommer få jobba en hel del med mig själv och med relationerna till de andra i gruppen/andra i min närhet. Om jag får gissa skulle jag tro att det tyvärr kommer bli en form av "tävling" i början, innan man känner varandra väl och vet vars man har de andra. Jag märker redan nu att jag jämför mig hela tiden, "oj, gör hon så? då måste jag också göra så!" osv... Men ja, som sagt är det en del i vad jag kommer jobba med under den här, och nästa termin! DBT:n är upplagd i olika block, så nu först tror jag vi skulle jobba med relationsfärdigheter, tror det kan vara nyttigt för de flesta!
Nejmen usch vad jag är peppad på grupp, verkligen, det känns så sjukt roligt!!
My skrev:

sv; det låter troligt!



jag tycker förresten att du uppdaterar lagom mycket!


Mys blogg: http://myjonsson.blogg.se/
DATUM: 2010-09-30 KLOCKAN: 09:54:46
CISSI skrev:

Man kan inte uppdatera för mkt :)


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-09-30 KLOCKAN: 18:30:19

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.