okej, bara för att jag har ansträngt mig ser man knappt vilken färg skorna har... fybubblan för små bilder!

Första paret längst upp från vänster: Mina fina kängor som har fått stått som ersättare sen jag trampade sönder mina gamla, INGET kan ersätta de gamla, men de här... ja, de är nästan nog så bra! Från EuroSko.
Andra paret: Jag skäms på riktigt för att jag äger ett par fula, rosa, fejkfoppatofflor med en jordgubbe på den högra skon. De lämnar aldrig gården, men när man ska springa ner till studsmattan finns inget bättre!
Tredje paret: Åh, mina heta svarta Adidasskor som har ett helt stall inuti sig. För att göra de redan inte så heta skorna ännu fulare har jag ett svart och ett vitt skosnöre lite lagom 2008 sådär. Dessa ska bli mina utegympa skor, stackars mina klasskamrater...
Fjärde paret: Höhö, ett par vita miniklackar från Din Sko som jag köpte till skolavslutningen 2008. Jag kommer ihåg hur spännande det var att ha klackar, herregud så lång jag kände mig, vad blev jag? 3 centimeter längre? Jag har använt dem typ två gånger, första gången jag använde dem blev det svarta streck i dem. Fula som stryk!

Första paret från vänster på andra raden: Mina aaaasheta kilklackar från nelly, 11 centimeters klack men känns som... 4? Så sköna att gå i, men fastän de är ett par riktiga klumpar blir jag inte längre än Marika... Nästa inköp; 20 centimetersklackar, hej 190centimeters långa Moa...
Andra paret: Från Scorett, jag köpte dem i somras med Marika när vi var i Piteå för 250 spänn. Värt! Egentligen kostade de 500 svenska riksdaler. Haha okej, egentligen var det inte så värt, de är inte sköna att gå i, de tar riktigt ont faktiskt, men jag ska bara härda mina fötter, sen ska dessa snyggingar bo på mina fötter!
Tredje paret: Hehe, söta kilklackar jag köpte på Din Sko våren-09, då var det ascoolt att ha 4centimetersklackar i skolan, nu känns det som platta skor, men rätt söta är de, ska nog använda dem nästa vecka...
Fjärde paret: Kan man kalla dem ankelboots? Aja, från Skopunkten, tyvärr har säkert hälften av alla nitar lossnat, men de är ändå fina!

Första paret från vänster på tredje raden: Prickiga ballerinor som jag har använt kanske en eller två gånger, köpte dem på någon loppis eller typ barnklädesbytardag för 15 spänn tror jag. Värt! Eller ja, de är fina där de står i garderoben!
Andra paret: I mina silvriga skoooooooor.... med trasig sula och som är nötta som tusan. Egentligen är de inte så snygga, men de var asheta för två år sen, men bara för att de inte är de snyggaste par skor jag äger ska de väl inte behöva lämna min skosamling?
Tredje paret: Ett par lackballerinor som jag tror jag också köpte på någon loppis, möjligtvis Myrorna för herrans massa år sen! Fina är de då fortfarande, visst borde man kunna ha dem i höst också, om de inte är så blött ute? Ska nog testa, tycker det är så fint med stora, tjocka halsdukar, ballerinor och någon söt kjol/klänning.
Fjärde paret: Mina supernötta gladiatorer från EuroSko, användes nonstop i somras (vem missade?) och ska säkert få stå som reserver nästa sommar, om jag fortfarande vill låtsas vara från Romartiden och har köpt mig ett nytt par.

Första paret från vänster längst ner: De vita låga tygskorna från Skopunkten som jag köpte nu i höstas, vardagliga och bra. Mamma gjorde en kul upptäckt i veckan "alla har ju tygskor!".
Andra paret: Röda tygskor från EuroSko (sen när är det mina favvoskoaffär?) som jag köpte för halva priset i våras, en storlek för stora, men de funkar, hatar bara det fula Rootsmärket! Borde ställa de på skohyllan också, de är ju fortfarande fint med röda fötter...
Tredje paret: De stackars turkosa tygskorna som jag köpte 2008 har inte blivit använda mycket, både för att hon på Din Sko råkade ge mig en 39a och för att... jag köpte mig ett par vita höga våren efter, och sommaren-08 använde jag mest ballerinor.
Fjärde paret: Höhöhöhö, har ni någonsin sett fulare skor? De som var så fina, rena, vita för ett år sen är idag grå/bruna, trasiga och sandiga, men jag har inte hjärta att slänga dem, nu får de agera gympaskor, även om jag vet att jag hellre skulle kunna springa barfota...

Jahapp, min skogarderob alltså, sjukt jobbigt att fota och pilla ihop, men det kanske uppskattas?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.