tänk att man kan ha ett så långt samtal om vars man ska träffa sin soc-tant i ett provrum på cubus!

Nu har jag slösat lite härliga pengar på en present till Marika. Jag känner mig som den fattigaste människan på jorden, även om jag har både lösa pengar och ett oanvänt barnbidrag på kontot. (Okej, det var oanvänt fram tills nu...) Jag menar, sist jag köpte en tröja var den 23 augusti, över en månad sen!! Det börjar bli dags för en uppdatering av garderoben, jag funderar bara på vad jag har råd med. Jag har 300 paxat till en tjocktröja som det står Vård och Omvårdnads Collage, det börjar bli dags för en vinterjacka för.. 6, 700? Och ja, där sprack min budget... Kanske en vinterjacka nästa månad? Kan köra på min lila eller skinnjackan+tjock tröja. Måste paya dansen, antagligen köpa ett gymkort på skolan om vi ska börja med det och... leva mitt liv!! Kul att höra om mina enorma pengaproblem - right?

Jackan kommer från H&M, koftan och halsduken är från Cubus, linnet är från Gina, jeanslegginsen är som vanligt från Vero Moda, den bruna klumpen mellan mina ben som kan liknas vid en enorm bajsklump är min väska från Accent och kängorna är från Euro Sko.
Tove skrev:

fiiina moa <3


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2010-10-02 KLOCKAN: 09:30:56

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.