och helt plötsligt märkte jag att tuggummit hade runnit ner i halsen, utan att jag märkte det?

Just nu sitter jag och tuggar på ett äckligt tuggummi. Eller det var jättegott från början, men nu är det bara rinnigt. Äckligt som tusan! Just nu letar jag efter mina drömtuggummin, de ska inte bli rinniga men inte heller stenhårda, de ska behålla smaken jättelänge och helst smaka fräscht. Älskar citron och lime tuggummina, men de tappar smaken så fort... Kul att jag blir en fattiglapp på köpet, måste ju testa alla! Tragiskt att jag bloggar om tuggummin...
Igårkväll for jag till Moa och såg film, trevligt. Mindre trevligt var väl att min kedja hoppade påväg dit, att det var svinkallt ute, att jag höll på att somna och att det var läskigt att cykla hem själv. Jag är så mörkrädd, rätt mesigt menmen... Nu, om ett tag ska jag fara och äta Thaimat med min familia, mormor och morfar och mina kusiner tror jag? Utmaning... Hur är det med er då, ni är så dåliga på att kommentera!

tuffa brudar i våras, vi hade precis börjat klä oss i vårkläder...
Helena skrev:

Stimorol Senses!!! Köp dem, de håller smaken längst! (:


Helenas blogg: http://helenaantecknar.blogg.se/
DATUM: 2010-09-26 KLOCKAN: 16:48:19
janina skrev:

jag fick ett 50 % på hela ditt köp på BikBok som jag inte hann utnyttja medan jag var i Sverige. Så om du vill kan jag skicka den åt dig om jag får din adress. Den gäller dock bara till 30 september men vi kanske hinner? :) kram!


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-09-26 KLOCKAN: 19:51:00

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.