när jag berättar om min dag känner jag mig som världens tråkigaste människa!

Tadaaa, jag är hemma! Honey I am hooooooooome! Hehe bloggen är min man, min lilla pojke. Det är typ en tragedi om jag har tappat några läsare, och det gör min dag om det har tillkommit någon eller om jag har fått någon outstanding kommentar! Tänkte mest bara säga tjabba, tjena hallå! Jag har haft en bra dag, vi kom på idag när det var dags att lämna Balder för dagen att det verkligen känns som om vi har känt varandra i klassen längre än knappt tre veckor, jag känner mig avslappnad med dem! Dessutom gör det inte så mycket om inte alla vet att jag är sjuk, fast det tror jag ändå, de flesta har läst min blogg och man märker att när jag säger något om "avdelningen" blir folk lite generade eller byter ämne, jag vill kunna prata öppet om det! Eller det kan jag väl, men jag anstränger mig inte tillräckligt mycket.
Har hunnit gått på stan en stund med Mathilda och Emelie, trevligt värre! Tyvärr vill inte jag och börsen gå hand i hand, den vill vara tom och jag vill ha den full. Men hellre nya kläder i garderoben än många hundringar på kortet!
Sen jag kom hem har jag dessutom hunnit steka några plättar, lite för tjocka, min mage är som en degklump! Men aja, nu är det dags för en tripp till 360; först Aeromix och sedan Poweryoga, känns bra!
igårkväll fick jag vara medhjälpare när fanny skulle fota vatten, jag fick den ärofyllda uppgiften att hålla i vattnet och stöka bort efter oss..
CISSI skrev:

Var du på samma träning som Frida? Hon skulle också fara på 360 :)


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-09-09 KLOCKAN: 19:09:33
bitte skrev:

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram


bittes blogg: http://www.lovemercury.se
DATUM: 2010-09-09 KLOCKAN: 20:02:19
CISSI skrev:

SV Haha okej, hon är lätt att missa med sina 110 (älskade) cm ;)


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-09-09 KLOCKAN: 22:23:42
CISSI skrev:

SV Okidoki, mer på väg!


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-09-09 KLOCKAN: 22:24:14
Becka skrev:

Skitcool bild! :D


Beckas blogg: http://beckaas.se
DATUM: 2010-09-09 KLOCKAN: 22:44:33

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.