kanske en till ring till min "basic ringar att använda varje dag"-samling?

denna snygging haffade jag idag (igår) på bikbok för 49 spänn - värt!
Usch vad roligt det var att dansa! Men as usual i mitt liv är det dubbelt, man ska ha attityd, allt handlar om attityd i streetdance tydligen (kul att jag har dansat i tre år utan att ha lärt mig det) och på ett sätt vill jag vara bäst - kunna koregrafin bäst, dansa bäst, snyggast och coolast, men samtidigt vill jag visa den lilla myran som bor inombords, den myran som inte tror på sig själv, som vill dra upp axlarna till öronen och visa hur dåligt självförtroende jag har. Men hallå - varför skulle jag? Vad har du gjort idag?
:) skrev:

Det spelar ingen roll om du är kvinna, man, gammal, professor eller ingenjör. Alla rör sig till samma musik och på samma villkor, that's it :)


DATUM: 2010-09-17 KLOCKAN: 15:15:33

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.