jasså? vad är det du säger? var det det här jag satte på mig imorse? nej det märkte jag inte!...

Jag är nyss hemkommen från skolan, jag funderar på att antigen ställa mig på balansplattan och träna upp mina veka fotleder eller lägga mig i sängen och vila en stund. Tror det blir det sistnämna, är trött som ett as! Eller okej, jag är inte jättetrött, inte längre. Även denna skoldag har varit riktigt trevlig, vi var och klättrade i klätterväggen. Eller ja, "fångade ägg" i klätterväggen - kulkul!
Och hur min kväll ser ut? Det vet jag inte, kanske ska vara med Mathilda, om hon är ledig, annars ingen aning. Någon som vill joina mig?

Jackan och halsduken är från H&M, det blå linnet är från JC och det vita från Gina Tricot. Halsbandet är min moders och väskan är från Accent. De fortfarande lika vita tygskorna är från Skopunkten och jeansleggingsen är från Vero Moda.
Jessica skrev:

Hej:D Nu är det på tiden att jag kommenterar. Jag har följt dig hur länge som helst nu och tycker att din blogg är sjukt bra. Jag älskar det du skriver och du sprudlar av energi i det du skriver. Jag ville bara säga det, och lycka till med allt. :D

KRAM


Jessicas blogg: http://whatyouremember.blogg.se/
DATUM: 2010-09-14 KLOCKAN: 16:26:56

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.