jag tar så udda saker som komplimanger - att få hjälpa till i stallet när det är trav blir jag otroligt smickrad över!

Haha, jag har visat den här bilden typ femhundra miljarder gånger, men den är så jäkla ful! Blixten som slår fel, Marika som skrattar i mitt öra och jag som typ har tänkt strypa Marika, sjukt ful men himla mysig!
Igårkväll när mina hockeyvänner hade dragit for jag och Marika ut på en svinkall moppetur, vilket resulterade i panik x2. Mysigt iallafall att sen krypa ner under duntäcket och prata massa strunt, du är min bästa, bästaste vän!♥
Om 2 veckor fyller vi år, och jag har inte ens börjat önska mig saker än - måste göra det!!!!
Aja, nu ska jag till Stina, sen ikväll ska jag se Avatar i 3D i astuffa biosalongen i Skelleftehamn, kan bli tufft. Och så ska jag räkna matte... Och duscha.. Och... önska mig saker! Vad ska du göra idag?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.