har varit och lämnat mitt cv idag också, jag hoppas det går vägen!

Jag hoppas att ni vänjer er vid att jag kommer säga att skoldagen var riktigt bra, för det bar den, även idag! Lektionerna är väl egentligen inte så speciella, eller bättre än högstadiet, men det är så trevligt att sitta och snacka med tjejerna i klassen, det är som... härligt! Och imorgon ska jag dansa! Streetdance tillochmed, usch vad jag peppar! Det var planerat att några tjejer ur klassen skulle gymma på fredag också, men jag är i Umeå då, det får bli nästa vecka att jag hänger på dem!
Ikväll har jag lite läxa, eller okej, bara lite engelska som behöver 5 minuter, så jag ska kolla om någon vill hitta på något idag, vad ska du göra ikväll?

"Jackan" och väskan är från Myrorna, koftan och sockarna är från Gina Tricot, klänningen kan vi också kalla second hand, egentligen är det ingen klänning och egentligen är det tredje hand, strumpbyxorna är från Åhlens, halsduken likaså och skorna är som vanligt från EuroSko!
janina skrev:

snyggaste moa!


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-09-15 KLOCKAN: 17:54:49
moa skrev:

sv: ska jag göra det?:]


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-09-15 KLOCKAN: 19:24:31

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.