har känt mig lite lagom emolicious idag, svarta kläder i solen och ett skosnöre som vägrar vara stängt

Idag har jag haft två omvårdnadslektioner, ätit Tikka Masala i personalmatsalen med en tjej jag har varit inlagd med, udda upplevelse, varit i Umeå och haft ett bra samtal med min behandlare, powernappat och varit på gå och löp kliniken för att checka mina fötter - lyckas ju trampa sönder varenda sko jag har! Ska från och med idag försöka stå lite på balansplattan för att få lite muskler! Vad har du gjort idag?

Tshirten och kjolen är från H&M, strumpbyxorna är från Åhlens, samma ställe som jag har köpt min fina, lila basker som lyckades sätta sig utanför bilden och så skorna då, från EuroSko.
janina skrev:

lika snygg som alltid :)


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-09-08 KLOCKAN: 17:20:54
Marika skrev:

sv; THANK U;*


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-09-08 KLOCKAN: 17:45:51
julia skrev:

Skit fin! Älskar din stil! :)


julias blogg: http://jjuulliiaaz.devote.se
DATUM: 2010-09-09 KLOCKAN: 09:11:59

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.