filippa tyckte att det var tokigt att jag sov i marikas säng, när hon inte ens var hemma!

Jag låtsas som om jag är jättebakis idag, jag har så sjukt fett hår, det droppar nästan fett, skulle kunna smöra en macka om jag ville... Jag har min astuffa Fantomen tshirt på mig och ligger under duntäcket. Jag orkar inte duscha eller klä mig, inte än... Elvis kom och väckte mig vid halv10 idag, somnade 1. Eller lite före hehe, jag sov en stund i Marikas säng, när hon skjutsade hem Oscar. Busigt! Hade iallafall en jättehärlig kväll igår, kall, men trevlig! Nej, idag ska jag stanna i sängen, utom när jag ska till Marika och plugga. Hon har prov på Europa, jag tycker det är jätteroligt så jag anmälde mig som frivillig! Ska nog räkna lite matte, plugga på cellen och skriva VG uppgiften idag. Fast inte än. Sen. Vad ska du göra idag?

gillar att marika skrattar mig i örat, det är tokigt!
hanna skrev:

jag ska göra läxor, shoppa på oxford street, göra mer läxor å skype med min familj. sen ska jag sova för å palla plugget imorrn. de e min dag iaf :D


DATUM: 2010-09-05 KLOCKAN: 13:00:51

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.