den sötaste katten i världen sitter och fiser ikapp med mig, stackars ozonlagret...

Sitter hemma och ser ut som en rishög, har varit i Umeå idag. Jag lyckades verkligen imorse, kvart över åtta ska vi fara hemifrån, åtta klev jag upp ur sängen, dessutom fällde jag några tårar under familjesamtalet och har utöver detta sovit 1½ timme i bilen, så håret, som galet ut redan från början, står åt alla håll, sminket har jag inte ens vågat kolla på och kläderna har inget sammanband eller någonting sånt. Ska alltså gå upp på mitt rum och låtsas att klockan är morgon igen, börja om från början! Har däremot noll inspiration... Vill ha mina kängor men det tar så ont, så ont! Min tå svällde ju upp för tre veckor sen och svullnaden har inte gått ner än, har fått en spricka i skelettet skulle jag gissa, vill egentligen bara ha på mig foppatofflor, men det är emot mina principer...
Ikväll kommer min morbror, hans fru och Linus och Elvis, ska probably leka med dem om ingen annan vill mig något, vilket är rätt otroligt. Nu ska jag fortsätta fisa i min ensamhet, sjukt mysigt. Typ. Vad ska du göra idag?

janina skrev:

söt katt :)


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-09-03 KLOCKAN: 14:57:23
Beata ღ skrev:

Shit vilken fin design du har på din blogg!!! HAr du gjort den själv? :) Kram


Beata ღs blogg: http://thepinkme.blogg.se/
DATUM: 2010-09-03 KLOCKAN: 19:25:43

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.