varför bestämde sig spotify för att bara spela gamla låtar helt plötsligt? jahaa, jag hade inte valt att den ska shuffla...

Äntligen säger jag bara! Den tredje oktober öppnade jag ett tungt paket som innehöll en dator. Denne dator fungerade inte, så jag skulle få en ny. Den modellen hade tydligen slutat tillverkas, så idag var jag och pappa och hämtade denna snygging på expert! En HP... typ 110? Äsch, jag bryr mig inte! Det är en liten minidator med... webbcam? 2 USB ploppar? Kan ha SD kort? En musplatta? x GB (kommer inte ihåg hur många det var)? Vad kan mer finnas på denna dator? Den är svart och blank, den har två märken längst ner till höger. På den ena står det Windows 7 och den andra säger intel Atom. 10,1" skärm tror jag den har, liten, men behändig. Vi har ju minidatorer på skolan också, så nu behöver jag inte ställa om mig så mycket. Det enda dåliga med den är att det inte finns någon "home" och "end" knapp. Det suger, det är typ den mest använda knappen på tangentbordet. Och så sakar jag en mus, hatar mer än något annat att använda musplattan, så fruktansvärt irriterande! Den passar mig, eller okej, den passar min minitelefon. Snart kommer jag bli kallad för "mini-Moa". Det skulle vara roligt. Jag kanske ska byta bloggnamn till minimoa.blogg.se? Skulle det gillas?

Äsch, jag är nöjd iallafall, pappa frågade om det var bra högtalare, jag vet inte vad som är bra eller dåligt så jag säger att de är bra, jag menar - jag kan lyssna på musik på den?
3500 svenska riksdaler tror jag att den gick på. Sött.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.