vaaaaaaaaaaa, skojar du? när började hon spy? gör hon illa sig? jaha, menade du hon, jag trodde du snackade om en annan...

Guuuuud vad jag älskar detta; alla vill nå mig! Sitter med tre glödheta (okej, inte så glödheta) konversationer på msn, jag har fått två brev (ett från banken och en med mitt CSNkort) en flicka vill chatta med mig på fejjan, hon går iochförsig i min lillebrors klass, men ändå! Plus att ni har blivit utomordentligt bra på att kommentera, älskar att hitta flera nya kommentarer när jag kolla bloggen - det gör det mycket, mycket roligare att blogga!
Och ja Anonym; Jag var på stan idag, ser du mig igen; kom fram och hälsa vettja! Kommer säkert se ut som världens frågetecken först, men efter en stund kommer jag le upp till öronen!

Idag var jag, Mathilda, Fanny och Lisa på stan och letade en poncho, hittade ingen bra, så jag funderar på att gå på jakt i mammas garderob, jag vill ha en som man "går in i", inte "kryper in i" om ni fattar? Tycker det är så fruktansvärt snygg på rätt person! Precis som med lårhöga stövlar, trenchcoat och långklänning/kjol. Funderar nästan på att testa en svart långklänning snart, att använda som kjol.. kanske. Testa kan man alltid!

Jackan kommer från H&M, halsduken är från Carlings, tshirten är Marikas och kommer från Bikbok, favvobrallorna kommer från Monki, väskan är Filippas, vantarna kommer från Lindex, ringarna är ett ihopplock från Glitter/Bikbok/Ur&Penn och kängorna är från EuroSko.
LYDIA skrev:

sv: Tack! Dock överdrev jag lite med allt när jag skrev den, riktigt så illa är det inte med mig nu :]



FINMOA! Du är så jevla snygg ska du veta ;D


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-10-12 KLOCKAN: 18:58:17
AmandaOgren skrev:

Såg dig på stan idag, du var jättesnygg!!!:)

Älskar dina byxor :$


DATUM: 2010-10-12 KLOCKAN: 19:39:14
A skrev:

woho! att jag hade rätt! :D(alltså att det var du som va på stan!)

du är grymt söt in irl!


DATUM: 2010-10-12 KLOCKAN: 20:57:28
Tove skrev:

du är verkligen en liten sötbomb moa, det ska du veta! <3


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2010-10-12 KLOCKAN: 21:24:22
oscar skrev:

jättefina bilder!


oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-10-13 KLOCKAN: 20:30:59

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.