men vad gör jag här? jag ska ju inte med den här bussen, jag ska ju stanna på skolan!

Jag har fruktansvärt fina vänner! Underbara! Marika och jag satt uppe länge igår kväll (okej, länge för mig) och fnittrade i facebookchatten. Oscar var så vänlig och hoppade på "min" buss imorse, vilket var trevligt, och Mathilda, Mathilda, Mathilda, Mathilda... Hela dagen har vi gått och lett mot varandra som världens töntar, och jag skojar inte när jag säger att vi har läst varandras tankar! Nu, alldeles snart ska jag vidare till min vän Stina (för ja, jag ser henne som en vän, inte min kontaktperson) och måla i stallet, mys! Sen blir det dans med mina underbara klasskamrater! Kul!
Och ja, just nu känns livet bra. Underbart tillochmed. Det är lite jobbigt att jag är så mätt efter middagen, men det för ingenting, för hela jag bara pirrar och skuttar, livet känns så jävla bra just nu!

Jackan och tröjan kommer från H&M, leggingsen är från Gina Tricot (typ.. femte dagen jag har dem?), väskan kommer från Accent och skorna är från EuroSko. Ringarna är från Bikbok/Glitter och Ur&Penn.
oscar skrev:

jag blir så glad av att läsa att du är glad.. :D


oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-10-20 KLOCKAN: 18:28:10
Lisa skrev:

GILLAGILLAGILLAGILLA :D ♥




DATUM: 2010-10-20 KLOCKAN: 18:35:01
Caroline skrev:

blir så glad av att höra att du har det fint! =)


DATUM: 2010-10-20 KLOCKAN: 18:40:35
hanna skrev:

Vad härligt med det humöret! Jag går också omkring och ler hela dagarna och det är verkligen underbart!Älskalivet!


hannas blogg: http://hannama.devote.se
DATUM: 2010-10-20 KLOCKAN: 22:09:29
Marika skrev:

fin fin fint!



hehe känner igen mig i citatet. varför gör jag det..?


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-10-20 KLOCKAN: 22:11:48

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.