öööööööööööööö, jag bloggar ju, då ska det låta mycket när man skriver!



Jag är hos Marika. Hon städar. Jag tittar på. Eller jag tittar inte på henne, jag tittar på dataskärmen, jag har läst bloggar och skrattat åt Marikas dammsugsteknik, hon dammsugare ALLT. Jag menar verkligen ALLT. Nagellacken fick sig en tur och alla olika sprayer och mousse fick sig en omgångx2. Vilket betyder att jag numera sitter i en "dammfri oas" som Marika så fint kallade det. Nu kommer hon in med Ajax och godis. Jag trodde godiset var tabletter man skulle he i vatten när man ska.. vad heter det?... blöta golvet? SKURA! Aja, Marika har städat klart och jag svettas. Trevligt va? Vad gör du denna underbara Desperatehousewiveskväll? Ser DH såklart, varför undrar jag?....
Anonym skrev:

Desperate housewives är så bra. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)


Anonyms blogg: http://tvminnen.blogg.se/
DATUM: 2010-10-20 KLOCKAN: 22:17:45

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.