om man publicerar två inlägg med samma rubrik samma månad, vilket kommer man till om man skriver in det i sökfältet?

Vill ni veta vad jag gjorde igår? Läs detta. Men ni slipper inte undan, jag vill också berätta! Om ni ändå, mot förmodan, vill trycka på en länk och läsa vad jag gjorde igår tryck här.

Jag var med Marika. Efter det att jag hade varit i Lund och ätit gott och lekt lite spioner/mörkerkurragömma med Edwin, vet ni hur trångt det är att rymmas under ett skrivbord?
Jag och Marika värmde upp våra kalla stämband med Singstar, det var lite kallt i källaren så vi gick upp och drack en kopp te innan vi fortsatte men sjungandet. (Stackars mina grannar!) Spelade lite gamla låtar, My heart will go on tillexempel, båda aaaaaaaslätt versionen och den lite svårare, fattar inte hur vi kunde tycka att den superlätta versionen var så svår? Vi spelade tillsammans både jag, Marika och Sofie, Sofies piano funkade inte när vi skulle spela på CK, men jag och Marika var duktiga flickor och fortsatte bara spela.
Vi satt och pratade en hel del innan jag följde Marika en bit påväg, fattar ni hur läskigt det är att gå hem ensam efter att ha stått i minst 10 minuter och berättat för varandra vad vi är rädda för? Ingen kul upplevelse...
typ tattigaste bilden EVER!
stina skrev:

bytt bloggadress! nakedarmy.blogspot.se :)


DATUM: 2010-10-17 KLOCKAN: 12:14:21
Marika skrev:

sv; smart! vi kommer ta världen med storm!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-10-17 KLOCKAN: 15:05:57

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.