mathilda berättar om en hemsk dröm, jag förstår inte att det är en dröm, det är läskigt!

Året första snö har just fallit i Skellefteå. Det är blött, blåsigt och väldigt slaskigt. Lite julstämning sådär när man åkter förbi en massa blinkande bilar. Det är mysigt. Men blött. Väldigt blött. När jag sprang från busstationen till Brinken klädde jag mig precis som en nunna med halsduken virad runt huvudet. Och nu undrar du såklart varför jag sprang till Brinken och inte till skolan (säkert inte, jag vill bara berätta). Idag har VOC1A yrkesdag. Nu på förmiddagen ska vi vara på Brinken och de ska berätta om kommunen, i eftermiddag ska vi vara på sjukhuset som alltså representerar landstinget. Det känns så fruktansvärt roligt! Dagen blev lite bättre av att Marika hade sovit gott inatt och inte var så dryg som hon brukar hehe.

Visst är det tokigt när man tänker att man ska vara uppe bara lite längre eftersom man ska ha en rolig dag imorgon och alltså inte bli trött och vilja sova. Jag sket i den tanken, men ändå, tåååååååkigt!
jenny skrev:

HAHAHAHA javeet han e inte snygg :P


jennys blogg: http://perzzzon.blogg.se/
DATUM: 2010-10-14 KLOCKAN: 08:39:45
ida skrev:

goddagens finaste Moa <3

hur har din dag varit? hoppas bra.

fick du mailet?

vill bara säga att ditt hår är så vackert (hela du förståss) och önskar jag med hade så fint hår som du =) anorexin har gjort mitt till en rishög typ.... =( men hoppet finns kvar.

kram och kraft


idas blogg: http://vagalevafri.blogg.se/
DATUM: 2010-10-14 KLOCKAN: 15:11:41
matilda skrev:

söt du är :)


matildas blogg: http://matildaekeblad.blogg.se/
DATUM: 2010-10-14 KLOCKAN: 20:14:44

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.