köpenhamn, köpenhamn. vad hände med alla huvudstäder, när lärde jag mig dem?

Jag har datakunskap just nu. Lisa säger att jag ska skriva att jag är bäst, så nu gör jag det. Busigt va?
Jag har träningsvärk i rumpan efter dansen/gympan och idag ska jag till stallet i mina nya stallkläder. Jag fick 250 spänn på Åhlens och kläder att ha i stallet, tack Stina!!!

Gud, min blogg suger verkligen. Jag uppdaterar inte alls typ och skriver bara en massa skit, men jag lovar, lovar på riktigt att så fort jag har tid ska jag skriva ordentliga inlägg! Jag kommer hem till middagen, sen far jag till stan och grillar med mina classmates - tror det kommer bli awesome!


                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.