japp, det är tredje oktober idag, ni behöver inte påminna mig! tredjeoktober, 3/10, tredje dagen i oktober!

Jag insåg en sak idag. Jag tror jag ser mig själv smalare än vad jag faktiskt är. Jag är typ rätt säker. Tittade i spegeln, jag vet att jag inte är smal som en sticka, inte ens smal, och jag vet hur mina lår ser ut, att de faktiskt inte är pinnsmala, att jag har en del hull där. Men vad ser jag? Ännu större lår än vad jag trodde var möjligt! Lite hemskt, men en bra insikt. Nu ska jag gå och baka tårta, kanske att jag kan äta gofika när jag fyller 17?

Koftan är från JC, klänninge och mammas vantar är från H&M, halsduken är från Carlings, legginsen är från Gina, sockarna kommer från Indiska, väskan är från Myrorna och skorna från Euro Sko.
oscar skrev:

Du är smal, och jag tror inte du ser dig som smalare än vad du är:)


oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-10-03 KLOCKAN: 14:57:45
Lisette skrev:

Grattis fina du! Hoppas din dag blir superbra även om du inte verkade så peppad på den tidigare.

För övrigt behöver jag väl knappast säga att du har fel när du säger att du inte är smal och allt det där, för du lär ju inte ta till dig det ändå. Men jag känner faktiskt igen mig i det du säger. Det är konstigt, det där. Hoppas du kan smaka av tårtan du bakade.


DATUM: 2010-10-03 KLOCKAN: 15:04:41
agness skrev:

SJUKT snygg outfit!


agnesss blogg: http://baraagness.blogg.se/
DATUM: 2010-10-03 KLOCKAN: 15:38:14
celeste skrev:

jättesöt outfit moa!♥


celestes blogg: http://celestes.blogg.se/
DATUM: 2010-10-03 KLOCKAN: 18:33:35
Tove skrev:

Ursäkta.

"Inte ens smal" "lite hull där"..



VEM är det som talar, Moa eller anorexin??

Du är visst smal, och att se "feta lår" är väl ingen bra insikt.



Du är SMAL SMAL SMAL, och du borde äta det godaste fikat i världen varje födelsedag, varje dag om du så vill. Vad blir bättre genom att skjuta på det ett år?



Tänk, går du upp i vikt av en tårtbit med samma energi som två smörgåsar och ett glas juice, ett mellis? Innehåller tårtbiten någon slags fettcell som exploderar i magen?



Kom igen gumman, du MÅSTE GOfika när du fyller 16! Inget händer!



KRAM! <3


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2010-10-03 KLOCKAN: 20:02:34
Emilia skrev:

Hej moa!

måste säga att jag haft samma känsla av att jag nog tror att jag är smalare än vad jag egentligen är. när jag sett mej i spegeln och tänkt, oj såg jag ut såhär? tänkt att jag nog bara inbillat mej att jag är smal för att allt ska bli lättare. men oj så ont det gjorde att inse det. fast jág vet inte om det är sant? vilken av alla spegelbilder jag har är den som stämmer? för jag ändras ju mest hela tiden!

speciellt på låren, de verkar tycka det är skoj att ämdra skepnad!

Men du ÄR smal Moa! Iallafall ser JAG det.

Och grattis!

(PS. du har rätt med att det är tabu med smileysar i bloggar!)

PS.2 Klart att du ska ha "gofika"!

Kram!


Emilias blogg: http://thahannah.blogg.se/
DATUM: 2010-10-03 KLOCKAN: 23:08:42
Jossi skrev:

Du är så fin moa, och du är visst smal! <3


Jossis blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2010-10-07 KLOCKAN: 09:18:22
martina skrev:

fin blogg :D och gillar outfiten starkt!


martinas blogg: http://mtina.blogg.se/
DATUM: 2010-10-09 KLOCKAN: 19:43:20

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.