jag älskar att fylla år, all eyes on me! ska vi låtsas att jag fyller år den tredje varje månad?

ungefär den gulligaste presenten utav dem alla, elvis har skrivit "jag älskar dig moa". hur gulligt?

mina två småsmåsyskon tycker att jag är lite mesig och gav mig tre tigrar, fina!

marikas pappa gav mig en hockeybiljett, taaaaaaack!

två helt underbart fina ringar fick jag av bästaste marika, lyckat att vi gav varandra lika!

detta fick jag av mina systrar, fanny tänkte till och gav mig en likadan eyeliner som jag lånar av henne varje morgon!

en finfin blomma fick jag av farmor, och ett par rosa rosor av mormor, tack!
världens mysigaste tröja fick jag av världens bästa oscar, tack!!
Den sista presenten får ni se senare idag, båda eftersom den är lite speciell och för att den helt enkelt just nu ligger i bilen påväg till expert i umeå...
janina skrev:

GRATTIS MOA! <3


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-10-04 KLOCKAN: 16:24:26

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.