ibland bara älskar jag mitt hår och vill ha det utsläppt hela tiden. men så finns det ju nackdelar. flera nackdelar.

Ungefär det finaste plagget i min garderob har just flyttat in och ska konkurrera ut... ja, vad är det finaste plagget i min garderob? Skulle tippa på min blommiga avslutningsklänning eller den fina gröna jackan från Myrorna. Älskar den iallafall! Olyckligt nog lyckades jag få oss att missa bussen.. Jag provade en small som hängde lite tokigt, tog en storlek mindre och den satt perfa, men jag var lite för velig. Kan typ inte köpa något utan att Marika säger att det är ok? Gääälet.. 300 spänn på Bikbok iallafall, värt! Har letat en kavaj sen typ... Marika köpte sin i somras, men ingen sitter som fint, den här hoppas jag passade mig!
Nu ska jag nog dra igång en film innan Desperate Housewives och Cougar Town börjar! Har du gjort något riktigt fynd på senaste tiden?
fanny skrev:

jo jag tror faktiskt att jag behåller dom. Dom var ju ändå billiga osv:)!



Såg dig på stan, tror jag:$?


fannys blogg: http://fannyninas.blogg.se/
DATUM: 2010-10-05 KLOCKAN: 19:49:32

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.