i "vanliga" fall kan jag inte sluta använda smileysar, i bloggen är det tabu att använda dem...

Jag började morgonen på bästa möjliga sätt; jag vaknar av tre olika alarm som jag ställde igårkväll. Jag kliver upp, stressar. Och så inbillar jag mig att jag har missat bussen, det har jag som tur inte, istället panikar jag över att Mathilda inte kommer springandes med jackan över armen och väskan slängandes som hon brukar. Nej, hon kommer inte överhuvudtaget. Jag smsar som en tok för att försöka väcka henne, efter typ... 10-15 sms kommer jag på att hon for till tandläkaren tjugo i sju, hon är fullt vaken och sitter antagligen och får en räls på nedertänderna. Kan man göra det, lyckas jag, alltid!
Idag är en småspeciell dag, berättar senare, antagligen efter att jag har kommit hem och ätit middag efter att Marika har smsat mig till sig för att hjälpa henne att baka till sin födelesedag imorgon. Vad ska du göra idag?

Jackan köpte jag på H&M förra hösten, halsduken är från Carlings, den transparanta skjortan är Fannys och från Bikbok. Minililla väskan är från KappAhls barnavdelning, linnet är från Gina och leggingsen är från början från H&M, innan jag sydde på skinnlapparna. Skorna kommer från Din Sko.
Frida skrev:

Vilken häftig blogg du har :D


Fridas blogg: http://jordgubbsmums.blogg.se/
DATUM: 2010-10-01 KLOCKAN: 14:36:52
FANNY skrev:

nej, faktiskt inte:D


FANNYs blogg: http://hejfannyy.blogg.se/
DATUM: 2010-10-01 KLOCKAN: 17:09:03

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.