hur moget är det att min bästa vän smsar min lillasyster när de sitter typ 5 meter ifrån varandra?

Min blogg suger. Den suger bäverballe. Nästan. Jag har inget att blogga om. Ni har inget att kommentera. När ni inte kommenterat vill inte jag blogga. En ond cirkel där min inspiration dalar. Alltså ska jag lägga ner bloggen, jag orkar inte mer.
HAHAHHA, gick ni på den lätta? Aldrig i livet att jag skulle lägga ner bloggen. Eller ok, jag kommer göra det någon gång. Men inte än. Istället tänkte jag be er om en tjänst. Vad ska jag blogga om?
Mer/mindre outfits? Ska jag slösa min stackars slantar lite till för att ni ska få se mer shopping? Saknar ni motivationstipsen eller vill ni ha nya interjuver? Isåfall; vem ska jag interjuva, vilket tema ska jag ha? Vill ni veta mer om hur jag och Marika såg ut i sexan? Vill ni ha färre cambilder? Vill ni läsa mer dåliga inlägg med knäppa cambilder från skolan? Ska jag bli en liten partyprincess för att ni ska få se en massa partybilder och dagen-efter inlägg? Vill ni se hur min tandborste ser ut eller vilka böcker jag läser? Vill ni höra om en massa knasigheter som våra katter har gjort? Ni får jättegärna berätta vad ni vill läsa om, och jättegärna önska inlägg! Kanske vill ni ha en frågestund eller vill ni se bilder från avdelningen? Go for it! Jag VILL höra, och jag hoppas att ni vill läsa en bra blogg igen?
eller vill ni se mer snygga close-up bilder? förhoppningsvis inte...
Anonym skrev:

Mer outfits, motivationstips, knasiga bilder, tankar och funderingar och bilder från avdelningen skulle jag säga!


DATUM: 2010-10-30 KLOCKAN: 12:17:19
Anonym skrev:

pppartyprincess ;)


DATUM: 2010-10-30 KLOCKAN: 12:20:01
viktoria skrev:

Jag tycker din blogg är kanonbra precis som den är.

Du skriver jätte varierat från sjukdom, till kläder/mode, vardag, vänner :)



Bara fortsätta köra på!

Hoppas du mår bra!

KRAM!


viktorias blogg: http://vikkanb.blogspot.com
DATUM: 2010-10-30 KLOCKAN: 17:00:46
Anonym skrev:

Gärna fler motivationstips – när och hur vågade du börja kämpa för att försöka bli frisk, till exempel? Annars håller jag med Viktoria, din blogg är toppen precis som den är! Du är en förebild:)


DATUM: 2010-10-31 KLOCKAN: 10:54:47
Clara skrev:

Gärna bilder/berättelser från avdelningen :)


Claras blogg: http://klorid.blogg.se/
DATUM: 2010-10-31 KLOCKAN: 20:38:58

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.