ge aldrig upp ett så underbart liv, underbart liv, underbart liv, underbart, underbart liv. släpp inte taget, släpp inte taget.....

Jorå, nog gick middagen bra. Typ. Jag tycker inte om när min 12åriga lillebror kommer tillbaka efter en promenad med mamma och säger "nu är bananspliten borta". Jahapp. Jag åt ingen bananasplit. Jag tog ingen promenad. Vad tjock jag är!!!!! Jag hatar att höra vad andra har ätit, det går jättebra att sitta med när andra äter, men när de berättar vad de äter eller hur mycket de tränar får jag sån jävla ångest. Det spelar ingen roll hur mycket eller litet personen har ätit/tränat, jag blir alltid förloraren. Den tjockare. Jag spelar efter andra regler, jag har de allra tuffaste reglerna en människa kan ha, de andra har knappt några regler. Ibland blir jag helt förvånad över vad jag kan "säga" till mig själv, hur går det till?...
Hur kan man skämmas för att man går på toa. Det är mänskligt. Men jag skäms, inte alltid, men ibland. För att jag tar upp "toatid" och för att jag är så äcklig som måste kissa. Jag är äcklig, ingen annan är äcklig. Jag tycker inte om mig själv.

Skjortan är Fannys, jag tycker om den. Bustiern kommer från Lindex, shortsen är från Bikbok, halsbandet kommer ifrån Glitter och ringarna kommer ifrån Bikbok/Glitter. Dubbla nylonisar är alltid bra, speciellt när de är jättetrasiga, båda två.
Emilia skrev:

Jättefin outfit! :)

kram! :)


Emilias blogg: http://miliaa.webblogg.se/
DATUM: 2010-10-17 KLOCKAN: 21:38:49
stina skrev:

Men jag tycker om dig Moa!!!! Vi kör en till målerikväll i stallet på onsdag... när är du hemma från Umeå??... Du kan ju höra av dig! Kram / S


DATUM: 2010-10-18 KLOCKAN: 10:42:38
Anonym skrev:

cute :)


Anonyms blogg: http://idamli.blogg.se/
DATUM: 2010-10-18 KLOCKAN: 10:51:13
Lucas skrev:

Hejsan, vad göres? :)


Lucass blogg: http://modegrabben.blogg.se/
DATUM: 2010-10-18 KLOCKAN: 11:45:46
Selma skrev:

Veldig fint outfit! Liker skjorten :)


Selmas blogg: http://www.sirupselma.blogg.no
DATUM: 2010-10-18 KLOCKAN: 19:47:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.