fattar ni hur svårt det är att skriva i ett kolsvart rum? missar tangenterna hela tiden....

Okej, det här inlägget är så tidsinställt en inlägg kan bli. Jag har fullproppat schema imorgon (idag) here you go;
06.30: Mamma tänder min lampa eftersom hon fick en puss på kinden, måste vakna!
07.40: Sitter på bussen. Förhoppningsvis.
09.30 - 11.00 kanske?: Har OP, andningsprov. Kalas.
12.00: Sitter i bilen påväg mot Umeå, antagligen sover jag.
13.30: Träffar min behandlare och pratar som en galning eftersom det är så mycket jag måste berätta!
15.00 - 17.00: Grupp♥
17.30: Sitter i bilen hem, antagligen sover jag.
19.30 - 21.00: Dans!!
21.00 - 22.00: Greys!!!!!
23.00: Sover. Skulle inte tro det va!

Aja, usel läsning, men en förklaring till varför inläggen inte ploppar upp som vanligt (när ploppade ett inlägg sist upp??) och så. Gillar att ha mycket att göra. Hatar att stressa. Stress sätter igång mina tankar. Inte bra. Vad ska du göra idag?

lejonkungen
MATILDA skrev:

Vad roligt att du ville vara med i min tävling :D

Hoppas det går bra !


MATILDAs blogg: http://lbm.blogg.se/
DATUM: 2010-10-27 KLOCKAN: 15:47:07

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.