vars är dina glajjer nicke? vaddå blöjor, har du blöjor nicke? vad dillar ni om?

I min värld finns det speciella tider när man "får" blogga. Man får inte blogga för tidigt, inte innan 10 på helger och lov. Turligt nog (?) är det inte ett problem för mig då jag för det mesta ligger och sussar sött när klockan slår tio slag. Man får inte blogga för ofta, bloggar man inom 2 timmar är man... no-lifer. Man får inte blogga för sent heller, inte efter 12, för då är det ny dag och då ska man blogga efter 10 nästa morgon. När det är vanlig vardag får man däremot blogga hur tidigt som helst, eller ja.. efter 7 typ. Helst ska man inte blogga på skolan, för där skriver man (jag) så värdelösa inlägg utan mening. (Okej, hur mycket mening finns i detta inlägg?).
Men vet ni vad det mest irriterande är? När ingen uppdaterar sin blogg. På kvällen (natten) när man inte har något att göra, då önskar jag att ingen levde efter mina regler. När man bara älskar en blogg och så måste man sitta och vänta i över 2 timmar på nästa inlägg, fruktansvärt irriterande! Så ikväll gör jag ett undantag, jag bloggar, fastän det är sena natten och det var över 2 timmar sen det blev en ny dag. För jag kom inte hem förrän nu och jag hade något att blogga om; såhär såg jag ut ikväll!

Kavajen kommer från Bikbok, linnet är från Gina Tricot och morötterna köpte jag på Monki. Den fina mössan kommer från H&M och ringarna är från Bikbok/Glitter.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.