när du berättar att du äter morotskaka gör du mig peppad att också äta morotskaka, och jag tycker inte ens om morotskaka!

Alltså har ni sett tapigare bild någonsin eller? Det är nått damp med min dator så den tycker inte att det är så roligt att visa bilderna jag tar, så jag får helt enkelt chansa och hoppas att detta är den vackraste outfit bilden jag har tagit idag. Haha det ser verkligen som om jag har tryckt upp choklad i käften, mina kinder är som.. uppsvullna och rälsen gör att det ser ut som jag har mat i munnen. Vackert värre!

Idag har jag varit i Umeå - det är så fruktansvärt givande med grupp, vi pratar om svåra, jobbiga saker, men ändå så längtar jag alltid till nästa gång! Det är så fina tjejer, vi har så olika bakgrund och olika problem, men ändå så.. vet inte, vi tänker ungefär likadant och kan relatera till varandra, stötta varandra. Jag riktigt längtar tills jag kan fara dit nästa onsdag och berätta om något framsteg jag har gjort veckan som kommer.
Vad som gjorde dagen ännu bättre är att jag inte har så ont i käften längre, jag går på Alvedon och fyller munnen med vax för att inte få så ont i mina skavsår, men det går bra nu, jag kan äta riktigt mat. Eller, jag åt pannkaka till lunch som jag fick "tugga" med gommen, det tar för ont i tänderna - tack för era stöttande ord! Hur har din dag varit?

Blusen, tröjan, kalla det vad du vill, är från H&M, kavajen kommer från Bikbok och jeansleggingsen är från Vero Moda. Ringarna kommer från Glitter/Bikbok.
agnes skrev:

men moa förhelvete,

sluta kommentera alla dina fel.

det ser inte alls ut som att du har choklad i hela munnen eller något sånt.

Och när du kommenterar så kommer folk bara titta ännu mer.

jag fattar hur du tänker, 'åh, tänk om dom tror att jag tycker bilden är snygg, det är den ju inte, jag måste skriva det och det och det.'

men vet du? ingen av oss tycker att du är ful någonstans. du har så fin klädstil och så fint hår och ansikte.

så sluta skriv alla dina fel hela tiden.

om det är fel på dig, fan vad mycket fel det måste vara på mig då.


DATUM: 2010-11-04 KLOCKAN: 12:22:36

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.