mitt hår ser så fett ut, fruktansvärt är det. och det värsta är att det är nytvättat, tvättade igår! det borde inte behöva en omgång förrän tidigast imorgon!

Såhär ser jag ut när jag pluggar, snygg va? Inte undra på att jag har MVG i alla ämnen. Eller hur var det med den delen? Min syster har aldrig sett mig plugga, varken på högstadiet eller gymnasiet, så idag vill hon föreviga detta med några fina bilder. Fint va?
För tillfället pluggar jag rematiod artrit och nackmuskeln. För er som undrar heter det typ... nackuskackus. SKOJA! Lurade min broder att snopp hette snoppiskokkis, han gick på det!

Okej, nu svamlar jag om absolut ingenting, men jag orkar inte riktigt göra något ordentligt. På onsdag, den första ska jag börja med "bloggutmaningen" som så många har hoppat på, ska se om jag faktiskt klara det! Vad tror ni?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.