marika dammusuger och städar, moa sitter vid datorn och tar egopics med camen.


Goda vänner kan göra allting tillsammans, men bara de bästa vänner kan göra ingenting tillsammans.

A.A. Milne (1882-1956)

 

Detta citat stämmer så fruktansvärt bra in på mig, Marika och Oscar. Pluggar tillsammans, ser tv tillsammans, läser bloggar tillsammans, sitter på bussen tillsammans. Vi gör inte alltid någonting, det går lika bra att bara sitta, för det är bättre att sitta tysta med dem än att sitta tyst ensam. Så är det inte med goda vänner. På blir det aaaaawkward!

Marika skrev:

marika larsson gillar ditt inlägg.


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-11-16 KLOCKAN: 18:16:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.